Klantenservice

  • 100% Vegan & Natuurlijk
  • Uniek Assortiment
  • Zichtbare Resultaten
  • Persoonlijke Online Begeleiding

Onze klanten tevreden maken doen wij door de levering van producten met hoge kwaliteit, een goede en duidelijke communicatie, en een efficiënte klantenservice. Merk jij ergens in het traject dat er iets hapert of stroef loopt? Of heb je een suggestie om het nog beter te maken? Laat het ons weten, zodat wij het zo spoedig mogelijk aan kunnen passen en vervelende situaties in het vervolg kunnen voorkomen.

Alle kosten staan duidelijk vermeld op de website. Er zijn geen bijkomende (verborgen) kosten

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wij streven ernaar om binnen 24 uur jouw vraag of klacht te beantwoorden. Indien een vraag of klacht wat ingewikkelder ligt, kan het iets langer duren, maar dat geven we dan wel binnen 24u bij je aan.

Je kunt ons op werkdagen tussen 9.00u en 17.00u telefonisch bereiken op ons centrale antwoordnummer:  085-0218581 Met de meeste vragen en klachten kunnen we je direct helpen. Mocht dat niet het geval zijn, bellen we je later terug. Om je zo efficient en goed mogelijk te kunnen helpen, noteren we wanneer je belt altijd de volgende gegevens: 1. Je naam 2. Je ordernummer 3. Je mobiele telefoonnummer. 4. Je emailaders. Deze laatste zullen we enkel gebruiken wanneer we je telefonisch niet te pakken krijgen. Uiteraard worden je gegevens bij ons vertrouwelijk behandeld. We hanteren namelijk de Europese privacy wet en regelgeving.

Uiteraard doen wij er alles aan om jouw klachten of uitdagingen op te lossen. Ben je het niet een met de oplossing of komen we er samen nou echt niet uit dan kun je altijd een beroep doen op Europees ODR Platvorm via de link http://ec.europa.eu/consumers/odr/’

WordPress Video Lightbox Plugin